.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قیمت طلا در بازار جهانی افت کرد
قیمت طلا به دنبال اظهارات رئیس بانک مرکزی اروپا مبنی بر اجرای محرک‌های پولی بیشتر، 4 دلار بالا کاهش یافت و اونس جهانی 1098 دلار فروخته شد.

به گزارش شمال نیوز: با توجه به امکان اجرای محرک های پولی بیشتر از سوی بانک مرکزی اروپا که بر ارزش یورو تاثیر گذاشت و سهام بازارهای اروپایی را 3.2 درصد بالا برد و جذابیت طلا را کاهش داد، قیمت طلا کاهش یافت.

به گزارش رویترز، قیمت نفت نیز که به پایین ترین رقم در 12 سال گذشته رسیده بود، 6.2 درصد افزایش یافت. اشتها برای دارایی های پرخطر تر نظیر بازارهای بورس شدت گرفته است و این امر قیمت طلا تاثیر گذاشت.

هر اونس طلا با 4 دلار کاهش 1098 دلار فروخته شد.

نعیم اسلام تحلیلگر ارشد بازار در این باره گفت: «اظهارات رئیس بانک مرکزی اروپا تقاضا برای دارایی های پرخطرتر را افزایش داد و قیمت طلا از 1100 دلار کاهش یافت.»

ماریو دراگی رئیس بانک مرکزی اروپا اعلام کرد کمرنگ شدن رشد اقتصادی و چشم انداز تورمی این بانک را مجبور خواهد کرد تا موضع خود را در ماه مارس بررسی کند. این سخنان نشانه قوی از سیاست های انبساطی بیشتر در ماه های آتی است.

اظهارات وی ارزش دلار را در برابر یورو 0.4 درصد افزایش داد.

ذخایر گلدتراست بزرگ ترین صندوق سرمایه گذاری طلا در روز پنج شنبه 1.8 درصد افزایش یافت. به این ترتیب سرمایه ورودی به این صندوق در این هفته به 4.2 تن رسیده است.

منبع:فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.